Co obnasi nakonfigurovani mikrovlny do linuxoveho stroje?

parent na email.cz parent na email.cz
Pátek Srpen 30 19:04:36 CEST 2002

Dobry den

Mame moznost prevzit od naseho poskytovatele router, ktery je napojen na mikrovlnou antenu. respektive s poskytovatelem jsme se dohodli na odkoupeni sitovych zarizeni a zarizeni k antene, stroj si seberou. Poskytovatel vsak setri slovy v mnoztvi mensim nez malem, takze doposavad si neumim predstavit, co me ceka v pripade, ze mi hodi na stul pouze ony zarizeni k antene a sdeli nejakou verejnou IP. Router pro dve sitovky mam nakonfigurovan zrejme jak se patri.

Mockrat diky.

Zajdlik