RedHat

Martin Proks proks na aerospace.fsik.cvut.cz
Středa Prosinec 4 16:56:51 CET 2002

Malo informaci.

Zkuste se prepnout na textovou konzoli a kouknout se do logu
(CTRL+ALT+F1, nebo ALT+F1, ALT+"sipka v pravo /v levo").
Log: /var/log/XFree_neco. Pokud je tam hlasena nejaka krpa, spravit
/etc/X11/XF86Config, (nebo /etc/X11/XF86Config-4 pro XFree86 4.xx).
Nez to date dohromady bude asi lepsi nastavit v /etc/inittab
initdefault z 5 na 3 a provest init 3, abyste nemusel rebootovat.
Docela dobry nastroj pro uzivatelsky prijatelnou konfiguraci
nekterych veci na RH je /usr/sbin/setup

Šmejky wrote:
> Dobrý den. Pokoušel jsem se nainstalovat RedHat Linux 7.1 z CHIP CD 7/01.
> Instalace proběhne údajně OK, ale po nabootování, když už se má konečně
> zavést grafický režim, obrazovka zčerná a ... NIC. Co s tim? Může mi někdo
> prosím poradit?

PS: nevim jak 7.1, ale z CHIPu nedoporucuji RH brat. Orig i "cs" verze
   RH 7.1 je min na 3 CD a pochybuju, ze to CHIP vydal neorezane.

--
Martin Proks
http://aerospace.fsik.cvut.cz/proks               http://www.vzlu.cz