jak nainstalovat sitovku?

Tomas KRISTOF tomas.kristof na systemnet.cz
Pátek Únor 8 08:27:58 CET 2002

a zkousel ste uz otevrit netconf (linuxconf) a tam dopsat, ze zarizeni je
eth0 a modul jadra je bud ne, nebo ne2k-pci - pak by to snad melo jet...

Tomas Kristof

"Mgr. Michal Nikitinský" <minik na mybox.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3c62df75$0$255$edfadb0f na dspool01.news.tele.dk...