RH, SuSE

parent na email.cz parent na email.cz
Čtvrtek Únor 14 08:03:07 CET 2002

Dobry den

Dnes jsem se mi konecne podarilo vyzvednou tu CD. Jsem moc rad a moc dekuji. Kdyz si predstavim, co to dalo prace z Vasi strany a zdarma, tak je mi to az hloupe, ze jsem Vas s tim otravoval.
No, Panbuh Vam to zaplat!:o) At se dari.
Instalovat budu pristi tyden.

Zajdlik

---
Cena už není v cestě velkých myšlenek: Desktop Compaq Evo D300v - značkový
gigahertz pod 20.000,-
 http://www.compaqplus.cz/browse/Document.asp?NameURL=sign_d300v