Linux nekomunikuje se siti. Lepsi je Windows!:o)

parent na email.cz parent na email.cz
Čtvrtek Únor 14 10:06:21 CET 2002

Dekuji vsem za rady. Doopravdy snad jen panu doktoru Podivinskemu a panu Jindrovi.
Formu dotazu jsem podal schvalne tak provokativni, abych obdrzel co nejvice 'inteligentnich' napoved.
Jak vidim, diskuze je asi k nicemu, protoze na svete existuje prece HOWTO.
V prvni rade si dam tedy rok anglictiny a za rok se uvidi.

ifconfig je v pohode, jen route pise po kazdem restartu neco jineho, nez co po momentalnim nastaveni pres ifconfig.

Jeste jednou diky.

Martin Zajdlik

---
Cena už není v cestě velkých myšlenek: Desktop Compaq Evo D300 - moderní fešák
s Pentiem 4:
http://www.compaqplus.cz/browse/Document.asp?NameURL=sign_d300