ext3

Ing. ©tefan Bakaµár stefan.bakalar na nspto.sk
Pátek Únor 15 07:53:12 CET 2002

Dobry den
Potrebujem poradit.
Mam oficialnu distribuciu RedHat 7.2.
Mam 2 problemy:
1.
Pri instalacii som naformatoval filesystemy na ext3. Jeden som si nechal
na ext2. Chcel by som ho teraz zmenit na ext3, ale neviem akym prikazom
(ziadny mkfs pre ext3 som nenasiel a ani v grafickom prostredi som
nenasiel program naformatovanie filesystemov).
Aky typ FS odporucate pouzivat ext2 alebo ext3?

2.
Mam zvukovu kartu Quad X-TREME 4-channel PCI Soundcard 256 (firma
FORTEMEDIA), PC s procesorom DURON 650, 64 MB RAM. Nemozem rozbehnut
zvukovu kartu. Viem, ze treba ALSA drivery, ale neviem si s nimi
poradit. (Mal som nainstalovany MANDRAKE 8.0 a ALSA drivery boly priamo
v distribucii, ale karta nefungovala). Teraz HardwareBrowser (v KDE)
ukazuje na zvukovej karte Xwave QS3000A[FM801], Manufacturer:
Fortemedia, Driver: alsa, Device N/A
Su sucastou RedHatu 7.2 ALsa drivery? Mam ich stiahnut? Aku verziu? A
ako postupovat pri instalacii. Rozchodil niekto tuto kartu v LINUXe?

Za kazdu radu vopred dakujem.

S pozdravom

Ing. ©tefan Bakaµár

Daląí informace o konferenci Redhat-cz