Siemens Gigaset 101 - prepojenie

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Pondělí Únor 18 13:54:48 CET 2002

On Sun, Feb 17, 2002 at 08:07:38PM +0100, Juro... wrote:
> Ma niekto s Vas skusenosti s prepojenim dvoch PC s Siemens Gigaset 101 v
> linuxe ? Mozem spajat aj viac Gigasetou ?  Dakujem Juro

Zkousel jsem to s RH 7.1. Zarizeni se museji prepnout do asynchronniho
rezimu pomoci dodavane utility pro Windows. Peknou stranku o konfiguraci
gigasetu jsem nasel tady:

http://www.chorche.cz/linux/gigaset.html

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       UNIS Computers          mpetricek na uniscomp.cz