Chyba ve funkci CNAME a NAME-BASED

parent na email.cz parent na email.cz
Pondělí Únor 25 07:42:40 CET 2002

Dobry den

Prosim o radu.
Nakonfiguroval jsem si nejake domeny pomoci novych sitovych rozhrani a ty pak zaclenil do Apache (httpd.conf) jako IP-Based, VirtualDomain.
Podle stranek linux.mikroservis.cz jsem se pokousel nadefinovat i Name-Based, ale neni mozno.
Pokud si ve svem souboru /var/named/firma pro domenu sveho pocitace proradim k urcite IP domain name-based.firma.cz a te pak prezdivky onech virtualnich domen, musim je zadat bez tecky, takze se vazou na domenu pocitace. Kdyz ale zadam nejakou tu virtualni domenu jako absolutni, nefunguje mi to.
Vypada to asi takhle:
name-based IN A 192.168.0.15
www.domena1.cz CNAME name-based
www.domena2.cz CNAME name-based
Tady se priradi k domene jeste domena pocitace, firma.cz a prohlizec jede s tim otravnym nazvem druhe urovne a vypada to takto: www.domena1.cz.firma.cz

Kdyz ale zadam:
name-based IN A 192.168.0.15
www.domena1.cz. CNAME name-based
www.domena1.cz. CNAME name-based
prezdivka se nepriradi a domena je nenalezena.
Samozrejme mam v reverznim firma.rev zakomentovan radek 15 IN PTR name-based

Tak vam nevim.

Dekuji za kazdou radu.

Martin Zajdlik

---