Nejeden logon script

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Únor 25 08:38:33 CET 2002

Dne Mon, Feb 25, 2002 at 07:58:26AM +0100, parent na email.cz napsal:

> To je ale uzasna poradna:o)
> Mam ale nejasnosti jeste v tom, jak by se dal logon script povolit na stanici.

Nepovoluje se na stanici. To co popisujete vypada, ze jste
si ten login script napsal v linuxu, takze ma unixove konce radku, cemuz
windows nerozumi. Ten script se pak spusti tak kratce, ze ani neni
na rychlem pocitaci videt. Namapujte si logon share a napiste si ten
script v notepadu a pak si ho skuste spustit rucne.

> A kde a jak na secure shell. Asi jsou to otazky dost trivialni, ale prave takove detaily se mi tezko hledaji.

www.google.com, hledat putty a kliknout na druhy odkaz.

zdravim
dan