Linux z disku na disk

MUDr. Vítězslav Podivínský podivinsky na unet.cz
Čtvrtek Únor 28 13:46:34 CET 2002

Je to jednoduche( nastesti):
Dop. pouzit rescue disk, z nej nabootovat, linux pak prekopirovat do predem
pripravene partition na druhem disku, napr. pomoci cfdiskem, tim padem by se
mely prekopirovat vsechny potrebnosti. Pokud nekde budou hadrlinky, je nutne
je najit a obejit je( nekopirovat je) v tom konkretnim adresari, kde jsou.
Takto jsem linuxy koliroval nescetnekrat v MC a vzdy dobre toto dopadlo!

Daktari

MUDr. Vítězslav Podivínský     tel/fax: +420(461) 534298
Kollárova 22                                www.podivinsky.cz
56802 Svitavy                            podivinsky na unet.cz
                            ICQ: 38405650