mys v RH 7.1 CZ

Tomas Nekvasil nekvasilt na centrum.cz
Pátek Leden 4 15:30:00 CET 2002

zdravim ve spolek,

jsem tady novy, tak doufam, ze me s mym zacatecnickym dotazem nepozenete:

pri instalaci RH 7.1 CZ (od Computer Pressu) jsem v nabidce zmenil mys z
defaultne nabizene na moji (Genius NetScroll na P/S2) a ted to dopadlo tak,
ze at jsem v kde ci gnome, vzdy mi kursor mysi visi v pravem hornim rohu a
ne a ne ho odtamtud dostat. jakmile po startu prostredi hybnu s mysi,
okamzite se ze stredu presune do toho rohu. nejsem schopen s nim jakkoliv
pohybovat po plose.

v nastaveni mysi jsem nenasel nic, co by to zmenilo.

muzete mi nejak poradit? trebas i soukrome.

dekuji mnohokrat.

tomas