mys v RH 7.1 CZ

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Pátek Leden 4 15:35:39 CET 2002

Dobry den, mam tu samou mys a stejne tak jako Vy jsem mel ten samy
problem.Stacilo nastavit jiny typ mysi.Ted z hlavy nevim, ale bylo to neco
jako Net PRO nebo tak nejak.Proste zkuste vybrat jiny typ.Poté bude
fungovat vse jak ma.S pozdravem RT