LILO problem / RH 7.1

Tomas KRISTOF tomas.kristof na systemnet.cz
Čtvrtek Leden 10 08:31:16 CET 2002

ja bych vubec mezery, tecky a jny znaky ruzny od a-u0-9 v nazvu
nepouzival.... nejak to to lilo nema rado... kdyz ude udelat mezeru tak
aspon takto \ (opacne lomitko a mezera)... ale neml sem s tim dobry
zkusenosti, lilo to sice sezralo, ale na ty vybyraci obrazovce to bylo
nejyky rozhozeny....

Krispin

"Mira Kostel" <alfred na uek.cas.cz> píše v diskusním příspěvku
news:001401c198d9$a99dc9a0$8b6471c3 na uek.cas.cz...