chyba v instalaci RH 7.0

parent na email.cz parent na email.cz
Čtvrtek Leden 10 12:36:44 CET 2002

 Dobry den

 Prosim Vas o konkretni radu.

Koupil jsem si kompletni distribuci RedHat Linux 7.0 od nakladatestvi ComputerPress.
Po zvoleni cestiny, rozdeleni disku, pocali se nacitat nebo instalovat balicky, ale zahy byla prerusena hlaskou o "vyluce" se spoustou chyb, a instalace byla ukoncena.

V diskuzi jsem se s naprosto stejnym problemem setkal, ale odpovedi na nej byli zcestne a nemeli s problemem pranic spolecneho.
Psal jsem do ComputerPress i tvurcum balicku, ale zadna odpoved.

Je chyba v nejakem konkretnim balicku?

Diky Martin

---