Problem se siti

Tomas Dosoudil dosspo na volny.cz
Pondělí Leden 14 23:46:33 CET 2002

Dobry den,
pokousim se propojit sve 2 pocitace s redhatem 7.0 pomoci ethernetu.
Prvni pc: eth0 ip 192.168.1.1; maska 255.255.255.0; jmeno server.ho;
modul jadra rtl8139.
Druhe pc: stejne nastavene krom ip 192.168.1.2 a jmena pocitac.ho
Sit mam jako localnet 192.168.1.0
V obou pocitacich jsem nastavil jmena a ip v souborech host, ale problem
je ze se mito nechce proste spojit.
Pokud dam pingnout jedno pc tak jde jak localhost tak eth0, ale pokud se
pokusim pingnout druhej vypise to "Destination Host Uncreachable".
Prosim poradte mi.

-- snad jeste dodat, ze se v sitich skoro vube neviznam, takze jsem
nejspis zapomel nekde nastavit nejakou zakladni vec.

Za kazdou radu predem dekuji.
Tomas Dosoudil