chyba v instalaci RH 7.0-ukazka hlasky

Linux-CD info na Linux-CD.cz
Úterý Leden 15 13:12:36 CET 2002

On Tue, 15 Jan 2002, Michal Vymazal wrote:

> Jdete radeji do RH 7.2. To, ze nema v nazvu CZ, vubec nevadi, nove KDE
> stoji zato. Pak ale nezapomente provest upgrade kernelu na
> 2.4.9-13.bla.bla.rpm. Novejsi kernel naleznete tady
> ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/updates/7.2/en/os
>
> Update provedete prikazem (z konzole) rpm -Fvh nazev balicku.

Dovoluji si podotknout, ze pri vyuziti sluzby www.Linux-CD.cz nemusite
provadet zadny upgrade, nebot zmineny kernel je jiz obsazen primo v
instalacnich CD. Tyka se to samozrejme vsech dalsich uverejnenych oprav,
ktere jsou dostupne k uvedenu datu aktualizace distribuce.

	Martin Javorsky

--

E-mail:  info na linux-cd.cz