RE: Scháním RED HAT 7.2CZ

MUDr. Vítězslav Podivínský podivinsky na unet.cz
Pondělí Leden 21 07:29:45 CET 2002

Jeste doplnek:
V konferenci probehlo tema o pocestovani a myslim, ze verze .CZ jako takova
je vlastne jiz obsazena v puvodni verzi Red Hat 7.2( bez proipony) v
charakteristice kodovani na Central european iso8896-2, cimz diky praci
guruu v teto konvere vse pak bez cesky- vcetne popisku na rollmenu a
podobne- Mne to tak doma chodi bez nejmensich potizi( jak /home, tak /root,
tak /). proste- mam doma verzi bez CZ pripony, ale nemohu si na cestinu
stezovat! Rad bych znal nazor napr. pana Yeni K. a nebo Milana K., kteri se
tomuto problemu intenzivne venuji a bez jejich prace bychom si asi museli
hodit masli( ja urcite).
V archivu na toto tema byl jiz diskuzni krouzek a na nic jineho se
"neprislo", nez na to, jak si sporavne nastavit fonty, pripadne kde to
natvrdo zaDAT.

Daktari

MUDr. Vítězslav Podivínský     tel/fax: +420(461) 534298
Kollárova 22                                www.podivinsky.cz
56802 Svitavy                            podivinsky na unet.cz
                            ICQ: 38405650