samba swat

parent na email.cz parent na email.cz
Středa Leden 23 14:56:40 CET 2002

Dobry den

Kdyz zapnu sambu, odezva je OK OK.
Kdyz ji chci ale konfigurovat pres webove rozhrani na adrese http://localhost:904/, objevi se chybova hlaska netscapu,ze je
spatna adresa, nebo spatne zadana.
Kdyz spustim swat, prikazovy radek(terminal) se sekne a odpovi az za par minut hlaskou Bidik( a neco v zavorce).
Konfiguroval jsem uz i soubor, ktery obsahuje nastaveni swatu a onoho portu 901, ale zadna zmena.
Sambu jsem nainstaloval pri instalaci RH 7.0 CZ.
Muzete mi poslat nekdo navod nebo scripty potrebne ke konfiguraci samby pres webove rozhrani?
Pocitac nema sitovou kartu ani modem, potrebuji se naucit konfigurovat jen tak nanecisto.

Dekuji za odpovedi!

Martin

---
Vyzvedni si mimořádný slevový kupon na Obchodním domě.cz a usetři tak ještě více! Kupon je na adrese: http://www.obchodni-dum.cz/index.phtml?prov=38&akce=yes