samba swat

parent na email.cz parent na email.cz
Středa Leden 30 09:57:42 CET 2002

Diky, kazda rada dobra.
Se mi to podarilo rozjet nastrojem ntsysv, ktery jsem spustil z prikazove radky a v nem povolil smb, swat a xinetd.
Ted se topim v tom, jak na svem pocitaci nezapojenem do site, pc bez sitovky nakonfigurovat server s prac.stanicemi, vsechno jen tak cvicne.
Drive ale bych chtel zjistit jak v RH funguje firewall, jak se spousti a konfiguruje, stejne tak proxy.
Ale asi je to na zacatek velke sousto a driv se z toho zblaznim.

Tak se mejte a diky!

Martin Zajdlik

---
   ---------> Created by Email.cz