Znova MP3

Martin ``BruXy'' Bruchanov bruxy na oceay.cz
Čtvrtek Leden 31 18:09:38 CET 2002

1. zkuste zadat v groups.google klicove slovo "problem + vase_zvukovka"
pokud to neni nejaka ojedinela "zahada" urcite uz se nekdo zeptal

2. Jake mate jadro ?

zkuste se podivat zda v novejsich neni upgrejdly vas ovladac

3. pouzivate ALSA drivery ?

jakou verzi? posledni je 0.5.12a tusim, zkuste upgrade

BruXy