problemy po kombajnovani kernelu

Petr Simandl simandl na mujmail.cz
Pondělí Červenec 1 10:48:39 CEST 2002

Ahoj, nebudu moc konkretni protoze nesedim na linuxu. Zda
se mi ze prvni chybou bylo to, ze nejspis konfigurujes jadro
od zacatku. Lepsi bude kdyz si nainstalujes zdrojaky jadra a tam
by mely byt konfiguraky pouzite v distribuci (aspon v RH to tak
je). A jako prvni si zkus zkompilovat jadro beze zmeny presne
stejne jako originalni mdk. No a kdyz to pojede, tak muzes
zacit vylepsovat (a nebo kazit). Ja vim ze to nedelas poprve,
ale pokud zacnes zase od znova, tak budes moct vysledovat kde
to zacina nechodit.
   Ta hlaska "can´t locate modprobe" muze znamenat ze neni
k nalezeni modprobe. Zkus 'which modprobe' a mel bys dostat
/sbin/modrobe . 'env | grep PATH' by melo ukazat ze mas /sbin
v promenne PATH
hodne stesti
Petr