Dve zvukovky v RH 7.0

Petr Simandl simandl na mujmail.cz
Úterý Červenec 2 11:29:16 CEST 2002

Ahoj, ja jsem se v dobach rh6.x o to taky pokousel, ale
nepovedlo se. Takze bych se rad pripojil k prosbe o navod
a jestli to nekdo pouziva tak i o zkusenosti. Treba jestli
nekdo nezkousel nahravat z obou soucasne a nebo z jedne
nahravat a pres druhou prehravat.
<no_flame_pleas>
Bylo by dobre udrzet na uzde sve ego, ovladnout se a nepsat
sem "navod", ktery ma ctyri slova (viz Z.H.). Lepsi je neco,
co opravdu pomuze. Treba odkaz na navod kdyz u ne rovnou navod.
Vim ze je to problem od problemu jine. Muzem to pripadne
prodiskutovat na linux.talk
</no_flame_pleas>
diky
Petr