Kam ulozit IPtables pravidla a jak je spoustet?

parent na email.cz parent na email.cz
Pondělí Červenec 29 16:50:03 CEST 2002

Dobry den

Na mnoha mistech jsem se docetl, jak poskladat pravidla pro iptables. Napr. na www.petricek.cz je to podano primo i pro lajky.
Nikde jsem se ale nikdy nedocetl, do jakeho souboru tyhle pravidla zapsat, pod jakym jmenem, do jakeho sdresare.
A konecne jak zajistit spusteni tohoto souboru.
Nepotrebuji samozrejme obecne blaboly, ale konkterni informace.
Mam RedHat 7.2, pri instalaci jsem zaskrtl i balicek IPtables-IPV6. Ale co dal?
Po spusteni utilitky ntsysv se mi vypisi vsichni demoni, mezi nimi je implicitne zapnut ipchains.
Toho jsem vypnul a namisto neho zapnul iptables.
Ale co dal?

Mnohokrat dekuji vsem za radu.

Martin

Kam ulozit IPtables pravidla a jak je spoustet

Obchodní dům.cz – široký sortiment domácích spotřebičů a elektroniky, výrazné slevy, soutěže a doprava zdarma po celé ČR. Navštivte  http://www.obchodni-dum.cz/index.phtml?prov=52