USB tiskarna...

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Středa Červenec 31 05:52:57 CEST 2002

>nejak se mi nedari rozbehat pod RH7.3 rozbehat USB tiskarnu canon
>S400... muze mne nekdo nakopnout kudy na to?

>Koukal sjem se do /dev/usb/ a tam nejake lp0 zarizeni vidim, ale v KDE
>ve spravci tiskaren mi na USB zadne zarizeni nevidi, takze se mi nedari
>tu tiskarnu nainstalovat. :-(

>Diky...

Dobrý den, jaký tiskový soft používáte? Já mám Epsona na USB a pomocí LPR
se mi ho taktéž nepovedlo rozběhat.Pomocí CUPS bylo vše bez nejmenšího
problému.Konfiguarce ve webovém rozhraní a následně i ve správci
tiskáren.Pokud nepoužíváte ten CUPS zkuste.S pozdravem RT