Kam ulozit IPtables pravidla a jak je spoustet?

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Středa Červenec 31 09:18:36 CEST 2002

On Mon, Jul 29, 2002 at 04:50:03PM +0200, parent na email.cz wrote:

> Mam RedHat 7.2, pri instalaci jsem zaskrtl i balicek IPtables-IPV6. Ale co dal?

To vetsinou neni treba, pokud zrovna nepouzivate ipv6.

> Po spusteni utilitky ntsysv se mi vypisi vsichni demoni, mezi nimi je implicitne zapnut ipchains.
> Toho jsem vypnul a namisto neho zapnul iptables.

Zavedte pozadovana pravidla a spustte prikaz:

service iptables save

Pak v ntsysv zruste ipchains a zvolte iptables.
Po restartu vam bude skript iptables automaticky zavadet ulozena
pravidla.

--
/*     Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
       UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz