Instalace modemu

Pondělí Červen 24 17:35:25 CEST 2002

On Sun, 23 Jun 2002, Tomáš Kalisch wrote:

> Používám modem Motorola SM56, při instalaci Red Hat 7.1. Cz nenašel
> ovladač pro tento typ modemu. Ze stránek výrobce jsem stáhl potřebný
> ovladač (balíček) ve správci balíčků ho nainstaloval a nic. Linux stále
> hlásí - Neznámé komunikační zařízení. Jak modemu řící, kde má ovladač
> (balíček je nainstalovaný).

Musite vedet, co obsahuje balicek. Pokud obsahuje modul do jadra, musite
zajistit, aby se modul zavedl (bud prikazem modprobe nebo zapisem do
/etc/modules.conf).

Spise byste vsak mel postupovat podle navodu, ktery je k balicku jeho
tvurcem dodan.

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz