Re: České klávesy

Pondělí Červen 24 17:38:06 CEST 2002

On Sun, 23 Jun 2002, Tomáš Kalisch wrote:

> Při instalaci RED HAT 7.1. Cz jsem vybral možnost české klávesnice, ale
> klávesnice se chová jako ENG, tzn. nemůžu psát české znaky. Co stím,
> poradí někdo ?

Pokud je to na konzoli, tak prepinani je klavesou 'Pause'.

V prostredi X Window System pak zalezi na pouzite klavesove mape. Byvaji
to oba shifty nebo Scroll lock. Pokud pouzivate KDe, pak si v jeho
ovladacich panelech muzete nastavit prepinani jinou kombinaci klaves nebo
pouzit ikonu na liste.

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz