Disk s FAT 32

Petr Simandl simandl na mujmail.cz
Středa Červen 26 11:47:21 CEST 2002

Tomá¹ Kalisch wrote:
> Pøi instalaci RED HAT 7.1. Cz jsem zvolil pro instalaci sekundární disk. Na
> primárním mám Windows. Zvolil jsem i propojení s windows, ale nemohu se
> dostat na primární disk. Pokud zvolim instalaci do primárního disku se
> systémem Fat 32, v¹e funguje. Jak se mohu dostat na púrimární disk, mám tam
> ulo¾eny ve¹keré data¨.
> Dík zaèáteèník Tomá¹

Ahoj, snad jsem to pochopil dobre. Spustis si linux a chtel by ses
podivat na data ulozana na disku c:, kde jsou windous.
   Musis si ten fat32 disk do linuxu pripojit.
Jako root
- vytvor adresar pro pripojeni c:
mkdir /mnt/diskc
- Do souboru /etc/fstab pridej radek
/dev/hda1 /mnt/diskc vfat auto,rw,user 0 0

ja tam mam jeste neco navic
/dev/hda1 /mnt/diskc vfat auto,rw,user,uid=500,gid=500,umask=037   0 0
co to uid, gid a umask je zjistis pomoci `man fstab` a `man mount`
po rebootu uz bys mel ten disk najit v /mnt/diskc a nebo si ho
muzes rucne pripojit `munt /mnt/diskc`
Petr