RH 7.2 cz - bude/nebude?

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Březen 7 16:58:57 CET 2002

Petr Kudrhalt <petku na spi.cz> wrote:
> chtel bych se uz naposledy zeptat kdyz uz bude hotova upravena
> distribuce RedHat 7.2 cz
> vim, ze soucasna original verze lze bez problemu pocestit, ale proste
> jsem si chtel pockat na tu upravenou...
> jenze se zde uz uvadeli terminy pred vanoci, po vanocich a ted uz je brezen
>
> jde mi o to zda mam ted skocit na vypalcd.cz nebo jeste cekat...

Ono to bylo receno v czlug-members:

marcel svitalsky <marcel.svitalsky na openone.cz> wrote:
> Mohl bych se prosim zase zeptat jaka je situace kolem %subj% a jestli
> existuje nejaky (treba i velmi priblizny) casovy odhad?

Nikdy. Computer Press neprojevil zajem, Milan Kerslager ma uplne
jine starosti, a tech nekolik uprav, ktere v normalnim RH chybi pro
bezproblemove fungovani cestiny lze pomerne snadno vyresit (napr.
japonci "opravene" tcsh a less lze downgradovat, ceskou upravu TeXu
a ispellu lze stahnout ze site, atd.).

Bez problemu se zadavanim ceskych znaku jsou tcsh-6.10-1 a less-358-7
- novejsi verze obsahuji dumyslny japonsky patch, ktery tusim predpoklada,
ze co neni ISO-8859-2 je multibytove kodovani.

S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229