Nejede PHP. Proc mnohe weby nepouzivaji domeny bez predpony "www."?

parent na email.cz parent na email.cz
Čtvrtek Březen 14 12:17:56 CET 2002

Dobry den

Prosim Vas, pri instalaci RH 7.0 jsem si zadal i vsechny soucasti PHP a MySQL. MySQL mi jede, ale PHP nikoli. Zkousel jsem jej nainstalovat znovu z prilozenych RPM balicku, a i preinstalovat, upgradovat, ale neslo to, prej uz je instalovano.
Soubor php.ini je v adresari /etc a v nastaveni apache v httpd.conf je nastavena volba pro PHP. Tohle se provedlo automaticky pri instalaci RH 7.0 a myslim, ze je to spravne, uz jsem nekolikrat ve windows Apache, PHP a MySQL kompiloval.
Soubor s php scriptem mam umistnen v adresari, ktery je zahrnut v nastaveni adresare souboru pro Apache.
Snad mi to PHP nekdy na zacatku, po prvni instalaci i jelo.

2.
Seznamil jsem se nedavno duverne s BINDem. Vim, ze je mozno si udelat k domene prezdivky "www.", takze mohu mit jak domenu "domena.cz", tak "www.domena.cz"
Proc spousta vebu nepouziva domenu bez "www."

Dekuji vsem vrele za odpovedi!