Neprijemna zkusenost-RH 7.2 mi nevytvorily BOOT disketu a LILO nejede. Co ted???

parent na email.cz parent na email.cz
Pátek Březen 15 08:45:06 CET 2002

Neprijemna zkusenost-RH 7.2 mi pri instalaci nevytvorily BOOT disketu a LILO nejede, proste se sekne u pismenka LI. Co ted???
Lilo se sekne, prestoze jsem jej neinstaloval, ale instaloval jsem Guro. Pro update instalaci na lilo mi lilo nejede nadale.

Prosim o pomoc.

Diky, Zajdlik

---
Vyhrajte 17 digitálních fotoaparátů Minolta a 17 barevných tiskáren Canon! Každý den až do 5.dubna na http://www.compaqplus.cz/bt2