Neprijemna zkusenost-RH 7.2 mi nevytvorily BOOT disketu a LILO nejede. Co ted???

Tomas Srb srbt na dtnet.cz
Pondělí Březen 18 10:04:44 CET 2002

hmmm a kdyz jde linux do rescue, tak vypisuje ze mate udelat chroot
/mnt/sysimages a pak budete mit etc tam kde ma byt a muzete provest lilo
spravne. Pokud je lilo.conf prazdny, je v manu lilo.conf priklad.
A mimochodem, kdyz neco nejde, neni to jeste duvod byt sprosty, staci cist
vypisy na obrazovku a obcas nahlednout do dokumentace.

S pozdravem,
    Tomas Srb

----- Original Message -----
From: <parent na email.cz>
To: <redhat-cz na linux.cz>
Sent: Monday, March 18, 2002 8:12 AM
Subject: Re: Neprijemna zkusenost-RH 7.2 mi nevytvorily BOOT disketu a LILO
nejede. Co ted???

> Zdar Miso Turbane
>
> Diky za rady. Doplnim jen nejake informace.
> Mam HDD 2.1GB a lilo mi jelo bezproblemu, stejne jak vytvoreni zachrane
diskety pri instalaci jak v RH 6.2 tak v RH 7.0.
> Pokud jde o lba32, nemam pro nej podporu v biosu, jen pro lba. to je ale
jen dojem. mam pocitac stary stol let. 166mmx, 32MB ram.
> Jinak k lilo.conf se mam dostat jak??? rikam, ze namam jak butovacko,
protoze nesla vytvorit pri instalaci, tak se mi sekne lilo, kdyz se spousti.
napi se se jen "LI" a pak hovno. K lilo.conf jsem se dostal pres instalacni
CD spustenim linux rescue, to namountuje muj system / na hdd do
/mnt/sysimages/
> soubor lilo.conf je ale prazdny a kde mam vzit obsah??? Jinak uz jednou se
mi tahle sracka stala, ale sehnal jsem tezce bootovaci disketu od nekoho a
najel do systemu a zadal prikaz lilo a po restartu uz byla zavada opravena.
ted ale lilo spustit nejde. protoze v linux rescue je system napojen do mnt
sysimages a po zadani prkazu linux mi hodi chybu, ze nemuze najit lilo.conf
v /etc, protoze je samozrejme v /mnt/sysimages/etc.

Každý den až do 5.dubna na http://www.compaqplus.cz/bt2