Problém s instalací RH7.1

Karel Rezek fa.karel.rezek na worldonline.cz
Středa Květen 1 22:06:59 CEST 2002

Ahoj Jiří,
Po dlouhém brouzdání jsem objevil malou, ale dobrou radu. Jsem také
začátečník a podle jisté informace je nutné u starších Compaqů zadat
následující:
boot: text mem=xxxM
kde xxx je velikost paměti, jelikož právě u starších Compaqů BIOS dá
informaci pouze o 16M RAM. Toto ovšem platí pro jádro 2.2
Já se pokouším instalovat RH7.1 nebo 7.2 (mám obě distribuce) a tam to
nefunguje. Funguje ale jiný formát, a to sice
boot: text mem=xxxM na yyyM
kde xxx je velikost  RAM nad 16M a yyy je 16. V mém případě boot: text
mem=80M na 16M.
HURÁ :-))) , ono to funguje. Ale jen do chvíle, než mi to oznámí, že to nemá
kam instalovat. Nenašel RAID array, vypíše Cannot open root device a dále
oznámí, že při boot mám zadat korektní "root=". Tak že pátrám dál. Kdybys na
něco přišel tak dej vědět.
Karel

"Jiří Jireš" <jjires na unitec.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3CCE710A.AF4F1284 na unitec.cz...