LCD Display

Lukas Adamek xadamek1 na aisa.fi.muni.cz
Pátek Květen 10 16:16:22 CEST 2002

On Thu, 9 May 2002, Tomas Srb wrote:

> RedHat 7.2
> Tomas Srb

Ted mi prisla dalsi rada. Jedna se o cloveka ktery vi co dela, a timto
problemem se take delsi dobu zabyva. Napsal: "s RedHat 7.1 jsem to
nevyresil, s RedHat 7.2 s velkymi obtizemi, Na SuSE 7.2 a 7.3 trochu
jednoduseji, a na Mandrake 8.2 spolu s experimentalnima (vyber pri
instalaci) Xkama 4.2.0 se chytla na poprve."
Pro me to znamena ze s RedHatem koncim a vyzkousim ty Mandrake 8.2.
Jestli budete chtit mohu poslat , jak se zdarilo ci nezdarilo.
S pozdravem
Lukas Adamek
xadamek1 na fi.muni.cz