Terminal a klavesnice

Hájek Jan hans na gate.elkos.cz
Pátek Květen 10 18:24:50 CEST 2002

Zdravím!

Mám problém s přihlášením z terminálu do Linuxu, mám RH 7.1, používám jej jako internetový server. Veškerá spojení fungují, ale když se chci přihlísit z terminálu, tak napíšu username root, stisknu enter a čekám na objevení řádku pro zavání hesla, ale RH vymaže obrazovku a znovu mě pořádá o přihlášení, zkoušel jsem i jiná jména než root, ale nezúspěšně, přitom přihlášení přes ssh funguje. Jakmile desetkrát zadám jméno a RH vymaže obrazovku uzavře xinid.d na pět minut možnost přihlášení z terminálu. Nevíte kde je chyba?

Díky hans