RivaTV: TV on Linux

Vladimír Schiffmann vladimir.schiffmann na eaa.siemens.cz
Pátek Květen 17 12:36:39 CEST 2002

Zdravím,
jako totální začátečník se obracím na zkušené s následujícím problémem:
z netu jsem stáhl projekt RivaTV ve zdrojovém kódu. Po drobných zdrženích
se mi povedlo to zkompilovat a podle hlášení je to OK.
Při pokusu o zavedení driveru do paměti se mi objevilo následující:

#modprobe rivatv

i2c-core.o:i2c core module
i2c-algo-bit.o: i2c bit algorithm module
rivatv: video4linux driver for NVIDIA Cards
rivatv: version 0.8.0-pre1
rivatv: MMX procesor extension detected
rivatv: identified your board as ASUS V3000TV
rivatv: attepmting to load module SAA7111A
i2c-core.o: driver SAA7111A registered
rivatv: device  not PCI enabled; enabling
rivatv: cannot reserve FB region at 0xE10000000
/lib/modules/2.4.18-3/kernel/drivers/media/video/rivatv.o: init_module:
No such device
Hints: insmod errors can be caused by incorrect module parameters,
including invalid IO or IRQ parameters
/lib/modules/2.4.18-3/kernel/drivers/media/video.rivatv.o: insmod
....../rivatv.o failed

Jedu RH7.3 Valhalla na PI/200MHz, 64MBRAM, Xwindows, MS Windows fungují
bezchybně.
Podle hlášení předpokládám, že rivatv nemůže najít kartu na hledaném
IO/IRQ.

Jak zjistím skutečné nastavení, jak to celé překonfiguruju???

Prosím pomozte, budu vděčný za každou radu.

Díky
vladimir.schiffmann na eaa.siemens.cz