LILO - zavedeni

Monika Veselá monves na sendme.cz
Úterý Květen 21 23:40:54 CEST 2002

hi all,
pro linuxove fajnsmekry bude odpoved na mou otazku urcite hracka.

preinstaloval jsem voknousy a v druhy partisne mam linux.
jenomze reinstalace voknousu mi zrusila lilo a ja se ted do linuxu nedostanu

1. zkousel jsem vytvorit bootovaci disketku na notebooku, na kterym mam taky
linux, jenze to nefunguje. zrejme je to neprenositelny, hlasi mi to nakou
chybku, ze z ty diskety to nelze nabehnout.

2. dale jsem vyzkousel moznost bootovani z instalacniho cd; vybral jsem
alternativu linux rescue - tady mi moc prikazu nefunguje a hlavne nevim, jak
systemu sdelit v prikazove radce o opetovne zavedeni lila

poradite pliiiz, co s tim
vim, ze by to slo preinstalit, ale chcel bych to udelat elegantnejc

mejte se a diky

honza