update na RH 7.3 + monitor

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Neděle Květen 26 23:02:17 CEST 2002

On Sun, 26 May 2002, Tomas Nekvasil wrote:

> omlouvam se za pauzu, dostal jsem se k tomu pocitaci az po tydnu...
> drzel jsem se tedy rad a snazil se trochu si pohrat s Xconfiguratorem, ale v
> podstate bez uspechu. graf. kartu nadetekoval spravne (stejne me ji nenechal
> zmenit), monitor typove spatne, ale frekvencni rozsahy byly dobre, kdyz jsem
> dal otestovani, Xka (resp. Gnome, na kterych byla ukazka) se zaobrazovala v
> pohode. ovsem v momente, kdy jsem pote spustil startx (nebo dal ulny
> restart) to bylo opet tam, kde to bylo, tj. cerna obrazovka. v pripade
> [...]

Problem je s fontem 'fixed'. Zkontrolujte, jesli vam bezi xfs (napr.
prikazem 'ps -ax | grep xfs'). Pokud nebezi, spustte ho prikazem
/etc/init.d/xfs start. Pokud bezi, zkontrolujte zda mate korekte
nainstalovany vsechny balicky s fonty. Zjistite to napriklad prikazem
'rpm -qa | grep font. Mohli by tam tyto:
urw-fonts-2.0-12
XFree86-75dpi-fonts-4.1.0-15
XFree86-ISO8859-2-100dpi-fonts-4.1.0-15
XFree86-100dpi-fonts-4.1.0-15
xtt-fonts-0.19990222-9
intlfonts-European-1.2-1
intlfonts-European.BIG-1.2-1
chkfontpath-1.9.5-1
XFree86-ISO8859-2-75dpi-fonts-4.1.0-15
Pokud tam mate vsechny, zkontrolujte, zda jsou balicky nainstalovany
spravne prikazy: rpm -V XFree86-75dpi-fonts-4.1.0-15 atd. se vsemi
balicky souvisejicimi s Xy.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..