Nemuzu namountovat fo CFDISKovani

Pondělí Květen 27 18:03:17 CEST 2002

On Mon, 27 May 2002, Michaela Řiháková wrote:

> Na mem laptopu me bezi RH6.1 a tak jsem si trochu hral cfdiskem...
> Vybral jsem polozku MAXIMIZE (aplikovanou na muj root oddil) v nabidce
> cfdisku a ted nemuzu namountovat a nabehnout hlavni root partition pri
> bootu. Takze se samozrejme nedostanu do konsole abych to mohl zkusit
> zmenit. Vim ze maximize zrejme pohlo zacatkem partition. Prosim pomoc
> jak ziskat pristup ke svym datum. Diky DuNSuN dunsun na seznam.cz

To je dost problem. Potrebujete uvest tabulku oddilu v MBR do puvodniho
stavu. Zkuste nastartovat v rescue rezimu, zadejte pri bootu z
distribucniho CD (nebo z vyrobenych disket boot.img a rescue.img):

linux rescue

a pak se podivejte, co to udelalo s tabulkou oddilu. Nejake informace
byste mel nalezt v archivu konference linux na linux.cz, ktera se pro Vas
problem hodi vice:

http://www.linux.cz/lists/archive/linux/

--
                        Milan Keršláger