cestina KDE (RH 8.0)

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Říjen 7 10:55:07 CEST 2002

On 06/10/2002, Petr Kudrhalt wrote:

> zdravim!
> prave jsem si doinstaloval RedHat 8.0 a mam nasledujici problem Pri
> instalaci jsem zvolil ceske prostredi a kdyz mi nabehne KDE stejne to
> na me porad mluvi anglicky. Kdyz zadam redhat-config-language potvrdi
> mi to ceske prostredi. V text. konzoli je vse v pohode a tam je
> cestina OK. Nevim jestli se ma neco nekde prepnout, ale na posledni RH
> 7.3 mi tam cestina bezela hned OK po instalaci.

Zrovna pred chvili jsem cetl na linux na linux.cz, ze pry instalator i pres
zvolene ceske prostredi chybne nenainstaluje balicek kde-i18n-cs... (z
hlavy si presny nazev nepamatuji, ale verim, ze to na CD uz najdete :)
Je-li to pravda, jeho doinstalovani by to snad melo vyresit.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka