100MBj

Pondělí Říjen 7 11:34:38 CEST 2002

juro... píše:
> Ahoj
> Ma niekto s Vas vo firme 100MHz PC siet ? {asi ma ...}
> Ja len ze jednu som sprevadzkoval, sietove karty indikuju "full" prevadzku,
> ale data 100Mb sa mi prenesu medzi dvoma PC za 2min.
> Cize za 1min len 50Mb - Nieje to malo ?  Dik Juro
	Přidejte konkrétní údaje a přesně jednotky, v jakých měříte.
Mezi Mb a MB je totiž trochu rozdíl - zhruba jeden řád. Hlavně záleží na
tom, jak jsou počítače "datové propustné" - rychlost sítě vám je na nic,
když se data zapisují na pomalý disk. Pokud měříte jenom průchodnost sítě,
nesmíte zapisovat, ale to zase není reálná situace.
Běžné je přenášet takových 6 MiB za sekundu.

> PS: sietove karty Micronom Lan Porte 10/100OEM s cipom  RTL8139C, ci oplati
> sa zobrat aj 3COM za tu cenu XXX ?
	Ne. Pokud fakt potřebujete rychlost, investujte do dobrých
přepínačů. Lepší síťovku oceníte u serverů nebo hodně síťově vytížených
stanic, ale takových, kde nebrzdí disk, paměť, procesor.
Další věc, kterou nepíšete, je jestli máte síť přepínanou nebo máte nějaký
noname hub. A kolik je v síti celkem počítačů. Jestli měříte za plného
provozu. A tak dále.