RH 7.2 nedokaze pripojit novou CD-R mechaniku,ze ktere byl nainstalovan.

Pondělí Říjen 7 11:53:01 CEST 2002

parent na email.cz píše:
> Prosim Vas, RH 7.2 mi nedokaze pripojit cdrom (mitsumku 52x).
> Ale pritom z ni jsem RH 7.2 jsem nainstaloval.
>
> Proste prikaz mnt /dev/cdrom /mnt/cdrom
> mi hodi hlasku, ze blok neexistuje.
	Můžete příště ten příkaz i chybovou hlášku opsat přesně? Ani jedno
se vám nepovedlo. Ale 2 pravděpodobné příčiny jsou, že nemáte v jádře modul
pro cd mechaniku nebo pro systém souborů iso9660.