RH 7.2 nedokaze pripojit novou CD-R mechaniku,ze ktere byl nainstalovan.

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Pondělí Říjen 7 12:06:32 CEST 2002

On Mon, Oct 07, 2002 at 11:35:32AM +0200, parent na email.cz wrote:
> Dobry den
>
> Prosim Vas, RH 7.2 mi nedokaze pripojit cdrom (mitsumku 52x).
> Ale pritom z ni jsem RH 7.2 jsem nainstaloval.
>
> Proste prikaz mnt /dev/cdrom /mnt/cdrom
> mi hodi hlasku, ze blok neexistuje.

Zkontrolujte, zda /dev/cdrom existuje a zda ukazuje na spravné
blokové zařízení.

ls -l /dev/cdrom

--
/*     Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
       UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz