Migrace uzivatelu RH 7.1 na RH 8.0

Pátek Říjen 11 11:53:53 CEST 2002

On Fri, 4 Oct 2002, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Kopirovat /etc/passwd, /etc/shadow, /etc/group, /etc/sgroup a pripadne
> /home/*

Pozor! V techo souborech mohou byt systemove ucty, ktere v predchozim
nebyly a obracene. Take se mohou lisit UID, co by Vam mohlo privest do
nefunkcniho stavu pulku systemu (tj. vsechny programy, ktere pocitaji s
nastevnim nejakych prav na (sdilene) adresare).

Takze je to potreba porovnat nebo lepe - pridat do noveho passwd jen
uzivatele s UID > 500.

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz