Aktivace sitoveho rozhrani

Pátek Říjen 11 12:10:01 CEST 2002

On 6 Oct 2002, Ales Smrcka wrote:

> Mam sitovku 3c905 a nainstaloval jsem si RH8.0. S drivejsimi verzemi
> linuxu nebyl zadny problem, ale ted mi sice system detekoval hardware,
> ale nevytvoril pro nej /dev/eth?. Pri bootu mi tedy network hazi
> chyby, ze nemuze aktivovat rozhrani. Muzete mi s tim nekdo, prosim,
> pomoci?

Zasadni problem bude v tom, ze jadro zarizeni eth "nevidi". Tj. bud neni v
souboru /etc/modules.conf nadefinovano, jaky modul zarizeni eth0 prislusi
nebo ze modul krtu edokaze ovladat.

S tim by Vam mel pomoci program kudzu. Detekci karty uvidite ve vystupu
prikazu dmesg.

Dalsi veci je, ze muzete mit spatne zadane udaje pro nastaveni te karty,
zkontrolujte tedy nastaveni site (njlepe v grafickych nastrojich RH).

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz