Prosim nalehave-pri vymene routeru nastal zmatek, jsem odhalen

parent na email.cz parent na email.cz
Pondělí Říjen 21 19:52:49 CEST 2002

Dobry den

Prosim Vas, dobri lidickove..
Co znamena tahle hlaska, kterou mi poslal majitel routeru, ktery jsem se pokousel zamenit za svuj router, ale nakonec opet vratil router jejich a ten ted bezi dle meho bez problemu.?:

Fw: [SpamCop (212.71.167.130) id:108982117]Interest Rates are rising!! fCdptsSTje

Pise mi ten majitel, ze to mam dat okamzite do poradku a ja nevim, co to znamena.
Dopustil jsem se jedne nemravnosti, ze jsem se mrknul na jejich HDD tim, ze jsem si jej namountoval[protoze heslo od nich neznam], abych zjistil presnou konfiguraci karty ORiNOCO. Ze se pokusim router nahradit svym jsme se domluvili, ale ted to vypada, ze jakoby pujdou ve opravit, presto ze vse funguje a nauctuji si spoustu milionu.

Mockrat dekuji.

Martin

SB KOMPLETŽ  Informační ekonomický systém http://www.sb-komplet.cz
…umíme svoji práci!