Prosim nalehave-pri vymene routeru nastal zmatek, jsem odhalen

Ing. Josef Zacek zacek na aq-test.cz
Pondělí Říjen 21 21:59:14 CEST 2002

Zdravim.
Zda se, ze jde o upozorneni na spam od hlidaciho demona. Vice
viz http://spamcop.net/ : "SpamCop's original spam reporting
service will help you report spam quickly and accurately. Or choose
from a variety of filtering options ranging from the easiest web-mail
account to advanced network-wide spam blocking."
Otazkou je proc a kam vlastne tento dopis smeroval. Rozhodne
bych to bral jako pobidku k provereni bezpecnostniho
nastaveni Vaseho (zakaznikova) routeru. Pravdepodobne se tam
nekdo naboural nebo pres Vas router rozesila spam.

Pepa

P.S. Tim ze jste do teto verejne konference zaslal i Vasi IP adresu,
spolu s tim, ze si nevite rady, si zadelavate na problemy. Priste
tam radeji dopiste par krizku.  Ted neni problem se na "vas router"
lepe zamerit.

--
On 21 Oct 2002 at 19:52, parent na email.cz wrote:

> [...]
>
> Fw: [SpamCop (212.71.167.130) id:108982117]Interest Rates are rising!! fCdptsSTje
>
> Pise mi ten majitel, ze to mam dat okamzite do poradku a ja nevim, co to znamena.
> Dopustil jsem se jedne nemravnosti, ze jsem se mrknul na jejich HDD tim, ze jsem si jej namountoval[protoze heslo od nich neznam], abych zjistil presnou konfiguraci karty ORiNOCO. Ze se pokusim router nahradit svym jsme se domluvili, ale ted to vypada, ze jakoby pujdou ve opravit, presto ze vse
funguje a nauctuji si spoustu milionu.