Prosim nalehave-pri vymene routeru nastal zmatek, jsem odhalen

parent na email.cz parent na email.cz
Úterý Říjen 22 20:19:44 CEST 2002

Vsem dekuji zaradu, udajne je to vsechno tak. On to tam totiz za firemnim routerem prasi jeden hlupak, Ing.Chudik.
Ja jsem jeste nic nezvoral, protoze jsem svuj router zatim nerozjel.

Tak zati a jeste jednou dik.

Zajdlik

Email.cz -----> Vaše emailová schránka zdarma.
http://www.Email.cz <------------Pošta zdarma!