Prosim nalehave-pri vymene routeru nastal zmatek, jsem odhalen

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Říjen 23 23:17:54 CEST 2002

Dne Wed, Oct 23, 2002 at 09:55:50PM +0200, parent na email.cz napsal:

> Me se taky nelibi Vase mravokarstvi:o)
>  S pozdravem MZ.

No tak tohle fakt sedi od nekoho, kde nema skutecne jmeno a nevi, ze po carce
ci tecce se pise mezera. Navic jak jsme si na te IP adrese overili, rozhodne
nepatrite k lidem, kteri by nemeli moznost psat z neanonymni domeny, pod
prezdivkou evokujici osobu ve veku 10 let.

Krome toho nemame zadny objektivni dukaz o tom, kdo zavinil spamovani,
ostatne nas to ani nijak nezajima. Nicmene vzhledem k tomu, ze tam sidli
server jedouci zrejme pod NT4.0 se starou exchange, tak bych se nedivil,
kdyby byl po rekonfiguraci firewallu promptne hacnut. A pak uz to bude
jedine na Vas.

Takle se rychle dopracujete k tomu, ze Vam lide nebudou odpovidat vubec.

zdravim
dan