Prosim nalehave-pri vymene routeru nastal zmatek, jsem odhalen

parent na email.cz parent na email.cz
Čtvrtek Říjen 24 23:04:28 CEST 2002

Zvlastni, ze jste se seknul uplne ve vsem.
To je ale vedlejsi. Dulezite pro me je to, jakym zpusobem jste zde ochoten poskytnout informace, ktere jsou k necemu.
A vy nejenze nejste schopen podat rozumnou formou radu pro jakoukoli blbost, ale jeste tady resite otazky "formy", ktere s principialnimi vecni, kvuli nimz tato diskuse jede, nema co do cineni.

Takovy debil jako vy by nemem vubec obtezovat svymi zcela prostoduchymi a prazdnymi recmi na zadnych diskusnich serverech.

Pokud me budete i nadale obtezovat namisto radou k tomu, nac jsem se ptal svymi idiotnimi nazory, asi si vas budu muset podat z blizka a trochu se vam poslapat po rypaku, vy curaku.

Zajdlik

Email.cz -----> Vaše emailová schránka zdarma.
http://www.Email.cz <------------Pošta zdarma!